Rendelés menete

Az oldalon három fő kategória közül tudsz választani: Gyerekszoba, Lakásdekor és Esküvő. Ezeket vagy a Termékeim vagy a Shop menüpont alatt tudod kiválasztani. Az adott kategórián belül válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket  és helyezd a kosárba a „kosárba teszem” gombbal. A kis nyilak segítségével válaszd ki vagy írd be a darabszámot. Ezt követően  eldöntheted, hogy még nézelődni szeretnél (“Vásárlás folytatása” gomb) vagy tovább mehetsz a Pénztárhoz.
A kosár tartalmát a képernyő jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva nézheted meg. Itt lehetőséged van módosítani a mennyiségeken vagy törölni  a termékeket.

A termékeket regisztráció nélkül is megvásárolhatod, illetve arra is lehetőséged van, hogy a megrendelés során a Pénztár oldalon a „Fiók létrehozása?” melletti checkbox bepipálásával egy általad megadott jelszót követően fiókot hozz létre.  A fiókba a képernyő  jobb felső sarkában, a kosár melletti felhasználó ikonra kattintva tudsz belépni.

Ha nem szeretnél további termékeket a kosárba helyezni, akkor a „Kosár összesen” szekcióban kiválaszthatod a szállítási opciókat, majd a „Tovább a pénzárhoz” gomb lenyomásával léphetsz tovább a megrendelési folyamatban. Ezt követően kell megadnod a számlázási/szállítási adatokat, illetve ha szeretnéd, akkor egy jelszó megadásával létrehozhatod fiókodat. A „Rendelés tartalma” alatt láthatod a kiválasztott termékeket, azok darabszámát, valamint a „Részösszeg sorban” a fizetendő vételárat. A „Részösszeg sor” után látható a szállítási opcióknak megfelelő szállítási díj, amely hozzáadódik a termékek vételárához. Az általad fizetendő teljes összeget az „Összesen” sor tartalmazza.

Fizetés

A termékek árai forintban értendők és alanyi adómentesek (AAM), így nem tartalmaznak ÁFA-t. A termékek ára szállítási költséget nem tartalmaz, az külön kerül felszámításra, melynek összege a választott szállítási módtól függ. A szállítási díj már magában foglalja a csomagolás költségét is.  A webshopban bankkártyával, illetve előre történő banki átutalással tudsz fizetni, abban az esetben is, ha a személyes átvételt választod. 

Kártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz (andrejka dekorműhely) nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! A fizetéshez használhatsz: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyát. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod, a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni.

Tipp: A vásárlást bármikor megszakíthatod a „Vissza a boltba fizetés nélkül” linkre kattintva.

Fizetés előre történő utalással: A megrendelés feldolgozását követően kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat, vagyis a bankszámlaszámot és megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában.

A visszaigazoló e-mail elküldését követően kérlek, hogy az abban található bankszámlára 3 munkanapon belül utald át a megrendelt termékek ellenértékét. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlán, ezt követően indítom útjára a csomagodat.

A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz,  a számlát elektronikus úton küldöm meg, amit lementhetsz vagy ha szeretnéd, ki is nyomtathatod.

Szállítás

Az andrejka dekorműhely egyelőre csak Magyarország területén belül vállalja a termékek kiszállítását/átvételét.

A gyerekszoba és lakásdekor termékeimből egyelőre csak 1-1 db áll rendelkezésre. Ha olyan terméket választasz, ami készleten van, akkor  a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül kiszállításra kerül a csomagod. Abban az esetben, ha a termék már nem elérhető, akkor leterheltségtől függően 7-14 napos határidővel tudom neked elkészíteni. Egyedi vagy névre szóló rendelések esetében a megrendelés visszaigazolásától számítva leterheltségtől függően 14-21 napon belül tudom vállalni a termék elkészítését. Az esküvői ültetőket jellegükből adódóan kizárólag csak megrendelésre készítem, melyek elkészítési ideje szintén 7-21 napot vesz igénybe.

Szállítási módok és díjak

Személyes átvételi lehetőségek

andrejka dekorműhely: 1142 Budapest, Dorozsma köz 3. : Ingyenes

(előre egyeztetett időpontban az andrejkadekor@gmail.com vagy a +36 20 465 4409-es telefonszámon)

 

Csomagpont: 1067 Budapest, Szondi utca 15.: 320 Ft

Nyitvatartás

H-P: 10-18 óráig

Szombat: 10-15 óráig

Vasárnap: Zárva

Foxpost csomagautomata: 865 Ft 

A csomagautomaták listáját itt tudod megnézni, illetve a rendelésnél is ki tudod választani a legördülő listából

https://foxpost.hu/csomagautomatak

Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítést kapsz, az üzenetben pedig találsz egy nyitókódot. Bővebb információt az átvételről ezen a linken találsz:

http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Szállítási határidő: feladást követő 1-3 munkanapon belül

Házhozszállítás díjai (20 ezer Ft feletti vásárlás esetén ingyenes)

5PL futárszolgálattal: 1200 Ft (csak Budapesten belül!)

Az 5PL hétfőtől péntekig, munkaidőben szállít, a csomag várható kézbesítéséről e-mailben, illetve telefonon is értesítést kapsz.

Szállítási határidő: feladást követő munkanapon

 

GLS futárszolgálattal: 1800 Ft (országosan)

A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben szállít, a csomag várható kézbesítéséről SMS-t kapsz. Csomagodat itt tudod nyomon követni:

https://gls-group.eu/HU/hu/home

Szállítási határidő: feladást követő munkanapon

Elállás

Ha meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a szerződéstől, és visszaküldheted a megrendelt terméket.

Az elállás joga nem vonatkozik az egyedi, névre szóló termékekre, amelyek a fogyasztó kifejezett kérésére lettek készítve, vagy amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Ha szeretnél élni az elállási jogoddal, akkor kérlek, hogy töltsd ki az erre vonatkozó nyilatkozatot és legfeljebb 14 napon belül küldd vissza az  andrejkadekor@gmail.com e-mail címre. A nyilatkozatot innen tudod letölteni.
Az elállási nyilatkozat beérkezése után elektronikusan visszaigazolom az elállási jog tudomásul vételét.

Amennyiben elállsz a szerződéstől, a terméket legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldened az andrejka dekorműhely címére vagy az általa a termék átvételére jogosult személynek átadni.

A terméket az eredeti csomagolásban, vagy ha az már nem áll rendelkezésre, akkor a termék biztonságát megfelelően biztosító csomagolásban, ajánlott küldeményként szükséges visszaküldeni.

Az andejka dekorműhely az elállásról történő tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti részedre az általad megfizetett teljes összeget, a teljesítéssel összefüggő költségeket is beleértve, mint a szállítási díj, azonban a visszaküldés költsége téged terhel. Utánvéttel feladott csomagokat sajnos nem tudok elfogadni.

A visszajáró összeg átutalására a termék vagy annak visszaküldését  igazoló dokumentum beérkezését követően kerül sor.

Csere

Kérlek, hogy amennyiben a terméket házhozszállítással kérted, a csomag kézbesítéskor a futár előtt  vizsgáld meg a dobozt, és ha sérülést, szakadást, horpadást látsz rajta, akkor kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudok elfogadni.

Ha hibás terméket kaptál, vagy hiányos a csomag, akkor kérlek, hogy a kézhezvételtől számított 2 napon belül jelezd nekem az andrejkadekor@gmail.com e-mail címen és amint tudom, cserélem/pótolom a terméket. Ennek módja, hogy egy futár házhoz viszi neked az új terméket, és elhozza a régit, így téged nem terhel semmilyen költség ezzel kapcsolatban.